piątek, 8 października 2010

Ten tydzień był po prostu inny.
Próbuję przypomnieć sobie poniedziałek, ale nie potrafię..
Zachowanie w szkole zmusza do refleksji ..
Pani od niemieckiego ma rację ''Pani K. jak zwykle w towarzystwie mężczyzn..'' cóż baby są pojebane i nikt tego nie zmieni ..
Nic się nie zmienia, tylko świat schodzi na kurwy.

Dzisiejszy dzień. W szkole nic ciekawego. Przyszłam do domu, muzyka grała myślałam, więc, że mama jest w domu, ale nie było ;)! ogarnęłam się , głowe umyłam, pomalowałam się, weszłam na gg z myślą iż nie spędzę sama piątkowego popołudnie.. i tak też się stało. Wybrałam się z Kamilą.P na pl.Grunwaldzki, posiedziałyśmy w Empiku potem pojechałyśmy do niej. ;)

_________________________________________________________________________
''I'm glad for the way you make me feel..''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz