piątek, 1 października 2010

First.

Pierwsze coś tutaj, a wiec założyłam bloga przez Sergiel. ;)




Dzień udany, zakupy z mamą zawsze spoko, płaszczyk na zimę zakupiony i buty Emu <3 ale jednych butów nie przeżyję ;|| z CCC nie potrafię ich opisać, podbne do glanów troszeczkę, ale te są bardzo delikatne, ale oczywiście w całej Polsce nie ma rozmiaru 39 ;// tylko 41 ;// muszę je mieć! mamie też bardzo się podobają ;o dzisiaj oglądałyśmy buty nawet ciekawe, ale za 300 zł ;| już wolałabym najki jakieś , a te takie średnie.. 


Siedządz w aucie w drodzę na piaskową z pl.grunwaldzkiego w tym korku ;// dużo myślałam i doszłam do pewnych wniosków np. że tęsknie jak cholera ;[ nasuwa mi sie kawałek z piosenki przy tym ''Guess we can still be friends. Guess we can talk at least..'' Co Ja bym dała by naprawić pare rzeczy.. ale może tak miało być ? .... ;x
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz